Saturday 31 December 2011

Bye Bye 2011, Hello 2012..

Goodbye 2011, Welcome 2012.......tak lama lagi kita bakal meninggalkan 2011 yang penuh dengan kenangan manis maupun pahit. Bagi saya, banyak kenangan pahit dan manis yang dilalui tapi rasanya lebih banyak manis kot ( Syukur.....). Mengenali seorang sahabat selama 3 tahun ,  tahun ni berjumpa itupun tanpa dirancang..dari segi kewangan, syukur,tahun ni rezeki agak murah, tak lupa juga kenangan ke Bandung bersama Haiza beserta peminat2nya yg lain....terlalu banyak nak dikongsikan disini. Cinta??? Belum jumpa lar...sob sob sob... Pendek kata tahun 2011 banyak kenangan manis yg dialami. Syukur sangat2.

You all macam mana? Azam dah tercapai ke belum? Kalau belum, bawalah ke tahun hadapan. Seperti lazimnya, bila tiba new year eve, masing2 ada rancangan masing2. Tahun ni saya hanya memilih utk bbq bersama dengan keluarga kakak saya ....boleh dikatakan house warming juga lar sebab diaorang baru pindah rumah baru...

Oklah, kalau ada tersilap kata dan terkasar bahasa, harap dimaaf kan ye.. Semoga tahun 2012 akan membawa kesejahteraan kepada kita, murah rezeki, sihat tubuh badan. Tak kisah lah apa fengshui nak kata, yang penting kita kena kuat berusaha dan berdoa dan yakin padaNYA. Selamat tahun baru 2012....jumpa lagi.







No comments: